Utilizatori

Roam like at home (UE/SEE)

 

 

1. Ce este "Roam like at home"?

2. Când se aplică "Roam like at home"?

3. Cum funcționează concret "Roam like at home"?

4. Cui i se aplică "Roam like at home"?

5. "Roam like at home" se aplică tuturor planurilor tarifare, inclusiv celor achiziționate înainte de 15 iunie 2017?

6. Ce înseamnă politica de utilizare rezonabilă în roaming (PUR)?

7. Ce se întâmplă dacă depășesc politica de utilizare rezonabilă?

8. În ce poate consta politica de utilizare rezonabilă?

9. Care sunt măsurile de utilizare rezonabilă relevante pentru toate serviciile mobile?

10. Care sunt măsurile de utilizare rezonabilă relevante numai pentru datele (MB/GB) din anumite planuri tarifare?

11. De unde poți obține mai multe informații despre tarifarea serviciului de roaming în UE/SEE?

12. Despre ce trebuie să te informeze furnizorul tău?

13. Ce este plafonul de utilizare a datelor în roaming?

14. Care sunt drepturile utilizatorilor de roaming?

15. Ce excepții de la tarifarea unitară se aplică în SEE?

16. Ce, cum și unde poți să reclami?