Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Instalarea şi activarea serviciului

Instalarea si activarea serviciului

Termenul de instalare a telefonului fix sau de activare a serviciului de telefonie fixa/mobila trebuie sa fie specificat în contractul pe care l-ai încheiat. De obicei, în contract este precizat un termen maxim în care furnizorul îti va instala/activa serviciul. Acesta îti poate instala/activa serviciile mai repede, însa te sfatuim sa iei în calcul termenul prevazut în contract întrucât doar în cazul depasirii acestuia poti depune o reclamatie sau poti solicita despagubiri.
 
În cazul în care furnizorul nu respecta termenele din contract, transmite-i o reclamatie prin mijloacele indicate în Procedura de solutionare a reclamatiilor, document pe care l-ai primit la încheierea contractului si care poate fi consultat si pe site-ul furnizorului respectiv.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca furnizorul nu îsi respecta obligatia contractuala referitoare la termenul de furnizare a serviciului te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.

ANCOM poate lua masuri daca termenul necesar pentru furnizarea serviciului nu se gaseste în contractul tau. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare
 
 
 
  
 

Â