Utilizatori

Instalarea si activarea serviciului de internet

Termenul necesar pentru furnizarea serviciului este o informatie ce trebuie sa se regaseasca īn contractul pe care īl īnchei cu furnizorul. De obicei, īn contract este precizat un termen maxim īn care furnizorul īti va instala/activa serviciul. Acesta īti poate instala/activa serviciile mai repede, īnsa te sfatuim sa iei īn calcul termenul prevazut īn contract īntrucāt doar īn cazul depasirii acestuia poti depune o reclamatie sau poti solicita despagubiri.
 
Din 25 aprilie 2012, īnainte de a īncheia un contract cu un furnizor, poti accesa site-ul acestuia si poti verifica īn ce masura respecta furnizorul, īn general, termenul pentru furnizarea serviciului. Detalii AICI.
           
Daca vrei sa-i reclami furnizorului depasirea termenului de instalare/activare a serviciului mentionat īn contract, te sfatuim sa consulti Procedura de solutionare a reclamatiilor si Procedura de masurare a parametrilor de calitate, documente ce trebuie sa se regaseasca pe site-ul furnizorului.
 
Nota! Pentru fiecare reclamatie pe care o faci, chiar si cu acelasi subiect, furnizorul trebuie sa-ti comunice un numar de īnregistrare.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca furnizorul nu īsi respecta obligatia contractuala referitoare termenul de furnizare a serviciului te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. Īn aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputānd īnsa sanctiona furnizorul.
ANCOM poate lua masuri daca termenul necesar pentru furnizarea serviciului nu se gaseste īn contractul tau. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare