Utilizatori

Instalarea si activarea serviciului de televiziune

Termenul de instalare a serviciului de televiziune trebuie sa fie specificat īn contractul pe care l-ai īncheiat. De obicei, īn contract este precizat un termen maxim īn care furnizorul īti va instala/activa serviciul. Acesta īti poate instala/activa serviciile mai repede, īnsa te sfatuim sa iei īn calcul termenul prevazut īn contract īntrucāt doar īn cazul depasirii acestuia poti depune o reclamatie sau poti solicita despagubiri.
 
Īn cazul īn care furnizorul nu respecta termenele din contract, transmite-i o reclamatie prin mijloacele indicate īn Procedura de solutionare a reclamatiilor, document pe care l-ai primit la īncheierea contractului si care poate fi consultat si pe site-ul furnizorului respectiv.
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca furnizorul nu īsi respecta obligatia contractuala referitoare la termenul de furnizare a serviciului te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. Īn aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputānd īnsa sanctiona furnizorul.
 
ANCOM poate lua masuri daca termenul necesar pentru furnizarea serviciului nu se gaseste īn contractul tau. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare