Utilizatori

Tarife

Tariful pentru abonamentul lunar la serviciul de televiziune, precum si tariful aferent închirierii sau achizitionarii unor echipamente, daca este cazul, trebuie sa se gaseasca în contractul pe care l-ai încheiat cu furnizorul tau.
 
Vezi ce prevede contractul tau. Verifica în special:
  • pretul abonamentului si intervalul de tarifare (luna/trimestru/an);  
  • valoarea pachetului de baza si a pachetelor extra (pachete filme, pachete pentru adulti etc.); 
  • perioada de valabilitate a extraoptiunilor, a bonusurilor sau a altor reduceri acordate;  
  • pretul echipamentului achizitionat odata cu serviciul contractat sau costurile închirierii acestuia, dupa caz; 
  • valoarea despagubirilor sau modul de calcul al acestora în cazul deteriorarii sau pierderii echipamentului aflat în custodia ta, daca este cazul; 
  • penalitati de întârziere pentru neplata facturii în termenul scadent;  
  • valoarea taxei de reconectare, în cazul suspendarii serviciului. 
 
Ce, cum si unde reclami
 
Daca ai încheiat un contract în care nu exista informatiile de mai sus, ANCOM poate lua masuri. Consulta sectiunea Sesizeaza ANCOM si trimite-ne o sesizare.
 
În cazul nerespectarii contractului de catre furnizor (de exemplu, daca acesta ti-a facturat abonamentul la alt un tarif decât cel mentionat în contract), te poti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. În aceasta situatie, ANCOM poate oferi consiliere si mediere, neputând însa sanctiona furnizorul.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
   
 
Formulare